lördag 22 juni 2019

49 999 besökare på min blogg!

Fattas en besökare till helt fantastiska 50 000 besökare sedan starten 2015!

Det måste vi fira, eller hur??!?

Jag lottar ut tre böcker - perfekt läsning till sommaren, eller hur?
- och det enda du behöver göra är att skicka mig ett mail och tala om vilket olöst försvinnande du tycker är det mest spännande-tragiska-fascinerande-sorgliga-annan orsak - som du vet. Det kan vara något som jag har skrivit om eller som jag kan skriva om.... du bestämmer.

eva@ektv.nu är adressen

och med det önskar jag dig en fortsatt skön midsommar!
/eva k. 


8 kommentarer:

  1. Inte undra på att din blogg är mycket intressant. Den enda svenska bloggen som enbart handlar om olösta försvinnanden och som dessutom uppdateras.

    SvaraRadera
  2. Blev jag 50 000? Hälsningar från Gotland.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Gotland!
      Det kan du mycket väl ha blivit! Hör av dig med namn och adress så skickar jag dig ett ex av min bok.
      eva@ektv.nu
      Trevlig sommar! /eva k.

      Radera
  3. Dags för en ny uppdatering snart Eva :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Idag skriver jag om Bertil Svensks försvinnande 1983 och under julhelgen kommer jag att skriva mer om Alvar Larsson försvinnande. Jag har i dagarna fått tillgång till polisutredningen.
      God Jul!
      /eva k.

      Radera
  4. Hur köper jag din bok, som riktig bok, och inte som e-bok?

    Mvh

    SvaraRadera
  5. Hej! Det går bra att maila till mig, eva@ektv.nu, så skickar jag den. Den kostar 200 kr inklusive porto och jag slår gärna in den som julklapp eller present om du tänker ge bort den. Du kan betala via swish eller faktura. Hälsningar, eva k.

    SvaraRadera