söndag 12 juli 2015

29:e juli 1965 och andra olösta försvinnanden

Människor försvinner spårlöst och har alltid gjort. Det kan vara genom olycka, självmord, dråp, mord eller frivilligt.
Men, alla har rätt att bli ihågkomna.

Jag skriver om dem som kanske ingen längre kommer ihåg. Kanske kan någon gåta lösas... eller så finns deras öde någonstans som ett minne - kanske hos just dig?

Vet du något om försvinnandena jag skriver om, har en tanke om vad som hänt, eller vill tipsa om något du tycker att jag skulle skriva om - maila mig, ring mig eller kommentera i inläggen.

Min bok 29:e Juli 1965 och andra olösta försvinnanden kommer ut i höst och du kommer också att kunna beställa den här.

Du kommer att kunna följa mitt arbete med boken här och mina tankar kring de försvinnanden jag skriver om.

Med de bästa hälsningar,
Eva K.
eva@ektv.nu
0705-22 19 41


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar