söndag 6 december 2020

Christer Poka och SÄPO


Häromdagen fick jag ett rekommenderat brev med mottagarbevis från Säkerhetspolisen. Hämtade ut det - med stor spänning - och i det förslutna plastemballaget - var ingenting.



SÄPO säger inte ATT de har en akt på Christer och de säger inte att de INTE har en akt på honom. 
Så, jag har tre veckor på mig att överklaga beslutet och det tänker jag göra. 
Jag fick inte ut akten på Bosse Jansson heller, trots överklagande. 
Och det var från 1976. Här är vi på 1985, så det är ju nytt, eller hur?

Sen kan man tycka att om man vill vara hemlig, så ska man inte göra öppna sökningar på Linkedin, eftersom du kan se alla sökningar. SÄPO borde kunna söka i hemlighet... 
Tips för framtiden till SÄPO att slå icke spårbara sökningar på Linkedin, kanske?

Jag undrar om någon, 
någon gång, 
får ut någonting...

/eva k. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar